Employer branding a skuteczna rekrutacja - strategie rekrutacji i narzędzia marketingu rekrutacyjnego w świetle doświadczeń polskich i zagranicznych.
Zapraszam na prezentację, która odbędzie się podczas Międzynarodowego Kongresu Kadry, 24 - 27 listopada 2008 Warszawa. Wystąpię wspólnie z Kelly Quirk - ekspertem Hays w zakresie budowy skutecznych międzynarodowych kampanii rekrutacyjnych opartych na wykorzystaniu wizerunku pracodawców i nowoczesnym marketingu personalnym.
Oto streszczenie tematu:
Rekrutacja najlepszych specjalistów stała się ogólnoświatowym wyzwaniem. Celem prezentacji jest przedstawienie, jaką rolę wizerunek pracodawcy odgrywa w rekrutacji i jakie narzędzia działalności, otrzymuje informacje z obu stron (od firmy i kandydatów), wizerunek ten okazuje się być niezmiernie ważny do prowadzenia skutecznej rekrutacji. Pokażemy jak być otwartym na tą wiedzę i jak można ją wykorzystywać. Chcemy także pokazać Państwu, dlaczego warto wykorzystywać narzędzia marketingowe w rekrutacji i w jakich przypadkach są one jak najbardziej uzasadnione. Podczas prezentacji podzielimy się naszym doświadczeniem w budowie strategii rekrutacyjnych i pozycjonowaniu marki pracodawcy dla zwiększenia efektywności rekrutacji. Na koniec powiemy o doświadczeniach w prowadzeniu międzynarodowych i crossdywizyjnych kampanii rekrutacyjnych oraz pokażemy przykłady rozwiązań typu „candidate attraction solutions” w Polsce i na świecie.
Do zobaczenia w listopadzie !!! Jeśli masz pytania czy sugestie co do tematyki wystąpienia - proszę o kontakt ze mną na e-mail: knap@hays.pl Postaram się uwzględnić to w przygotowaniu prezentacji.
Radek Knap
Pierwszy polski blog o employer branding'u. Chcę podzielić się wiedzą i spostrzeżeniami na temat szeroko pojętego wizerunku pracodawców, rynku rekrutacyjnego oraz rynku pracy w Polsce, obserwując główne trendy i uznane działania na świecie. Pragnę, aby ten blog był źródłem inspiracji dla profesjonalistów zajmujących się tą tematyką. /First employer branding blog in Poland, introduced to share opinions and knowledge and promote employer branding issues./
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz