
Podczas konferencji "Wyzwania HR" organizowanej przez Grupę Pracuj we Wrocławiu 19 września pojawi się temat odnoszący się do zastosowań Internetu w kreowaniu wizerunku pracodawców.
Prelegenci:
Paweł Leks - Członek Zarządu i Dyrektor Działu Rozwoju Produktów w Grupie Pracuj.
Barbara Zawadzka - Kompania Piwowarska
Ewa Kaźmierczyk - Talent Acquisition Manager, Kompania Piwowarska
W trakcie sesji odpowiedzą na następujące pytania:
• Jakie są najlepsze praktyki na rynku dotyczące budowania zakładki kariery?
• Jak stworzyć stronę kariery, wpisującą się w działania danej organizacji z zakresu employer branding?
• O czym pamiętać i jakie kroki podjąć, aby stworzyć spójną koncepcję serwisu dla kandydatów?
Czytaj więcej na temat Konferencji "Wyzwania HR"
Program konferencji można pobrać TUTAJ
Oczywiście profile pracodawców to jeden z bardzo dużej palety narzędzi i materiałów stosowanym w promocji wizerunku firmy jako pracodawcy, myślę, że warto jednak posłuchać jak wykorzystywać to popularne narzędzie w optymalny sposób. Podobne bowiem kryteria dotyczą budowania korporacyjnej strony kariery.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz