Miło mi poinformować iż mimo wakacji, że nasza grupa praktyków, teoretyków i sympatyków Employer Branding cieszy się dużą popularnością przekraczając już 1300 osób. Mam nadzieję, że będzie przekładać się to na dalsze ciekawe i profesjonalne dyskusje na forum.
Tymczasem kilka aktualności z dziedziny EB:
Powstał globalny portal http://www.employerbrandingonline.comZawierający wiele artykułów i nowości na temat Employer Branding. Warto zarejestrować się po bezpłatny newsletter - polecam.
Nowy i prężnie działający portal branżowy HRStandard.pl stworzył kategorię Employer Branding, gdzie zamieszczane są newsy o tej tematyce, więcej na hrstandard.pl/category/hrm/employer-branding/
Pracuj.pl opublikował raport "Rynek pracy specjalistów II kw. 2009" W II kwartale 2009 w portalu Pracuj.pl pracodawcy opublikowali 38261 ofert - o 3% więcej niż minionym kwartale. Kryzys najbardziej dotknął branżę edukacyjną i szkoleniową, która zamieściła o 1/4 ogłoszeń mniej, o 37% wzrosło natomiast zapotrzebowanie branży prawniczej. Wzrosty odnotowały także finanse i bankowość. Więcej na www.egospodarka.pl/42960,Rynek-pracy-specjalist...
Zatrudniasz inżynierów - sprawdź wyniki plebiscytu Firma dla Inżyniera 2008 opublikowane przez Bank Danych o Inżynierach. Skanska znowu liderem, Siemens stabilnie a GE coraz wyżej. Największe spadki w czołówce zanotowała Toyota i PKN Orlen. Więcej na stronie firmadlainzyniera.pl a pełen raport FDI 2008 w formie PDF dostępny tutaj: www.firmadlainzyniera.pl/data/folder_fdi2008.pdf
Zachęcam także do kierowanie do mnie interesujących informacji na temat Employer Branding, które mogą myć dystrybuowane do członków naszej społeczności.
Pierwszy polski blog o employer branding'u. Chcę podzielić się wiedzą i spostrzeżeniami na temat szeroko pojętego wizerunku pracodawców, rynku rekrutacyjnego oraz rynku pracy w Polsce, obserwując główne trendy i uznane działania na świecie. Pragnę, aby ten blog był źródłem inspiracji dla profesjonalistów zajmujących się tą tematyką. /First employer branding blog in Poland, introduced to share opinions and knowledge and promote employer branding issues./
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz