środa, 2 września 2009

Czy pracownik „po godzinach” może zniszczyć reputację firmy? - raport Deloiite

Właśnie natknałem się na ciekawą prezentację firmy Deliotte odnośnie reputajci w sieci i wrzucam najważniejsze z niej wnioski poniżej:

1.aktywność pracowników w serwisach społecznościowychstaje się coraz większym zagrożeniem dla wizerunku firm
2.badania pokazują, że istnieje świadomość problemu, jednak wciąż jej poziom jest zbyt niski
3.pracodawca powinien mieć wpływ na to, jak zachowuje się jego pracownik, także po pracy
4.wizerunek pracownika jest elementem wartości pracodawcy na rynku
5.pracodawca ma prawo nakładania na pracowników wymogów dotyczących standardów zachowania i kreowania wizerunku poza pracą w szczególnych przypadkach6.nowoczesna technologia dostarcza pracodawcy wiele narzędzi, pozwalających kontrolować wpływ działań pracowników na wizerunek i reputacje firmy
7.firmy powinny ustanawiać kodeksy i zbiory norm, których przestrzeganie może skutecznie chronić reputację

Brak komentarzy: