środa, 11 czerwca 2008

Telewizja rekrutacyjna w walce o kandydatów i employr brand

W dobie Internetu i jego popularności wśród kandydatów i pracodawców warto pomyśleć nie tylko o wykorzystywaniu go jako tradycyjna gazeta w wersji online. Ponieważ Internet to oprócz treści, także dźwięk, obraz, multimedia (podcast, TV, radio)jego potencjał w dotarciu do ciekawych kandydatów jest (w Polsce0 wciąż niewykorzystywany.

Nowością są usługi w zakresie Recruitment TV (w ich ramach można zaliczyć także opisywane już YOUTUBE)

Wyobraź sobie, że na dedykowanym portalu rekrutacyjnym lub na stronie agencji kandydat może obejrzeć film o Twojej firmie i pracownikach, poczuć unikalność kultury. Z drugiej strony Ty także możesz zapoznać się z nagraniem kandydata (do wykorzystania zwłaszcza w branżach medialnych, stanowiskach wymagających kreatywności - potem spowszechnieje, a może nawet zastąpi zwykłe CV).

Oto przykłady usług w zakresie Recruit TV oraz Recruit-TV Oczywiscie zapraszam do telewizji Internetowej - niech mówi sama za siebie !

PS. Telewizyjne spoty super sprawdzają się w kampaniach typu Candidate Attraction Solutions, jako przykład jednej zrobionej przez Hays dla firmy z branży odzieżowej: http://www.hays.com/jobs/jackwills/ oto jak branding produktowy można łączyć z budową wizerunku pracodawcy.

Brak komentarzy: