piątek, 22 maja 2009

Employer branding na Kongresie PR

W czasie VIII Kongresu Public Relations w dniach 22-24 kwietnia 2009 odbyła się sesja Employer Brandingu. Widać EB wkracza pod strzechy PR, co warto zauważyć !
Poruszane tematy to:
- Budowanie wizerunku pracodawcy - Moda czy konieczność?
- Co decyduje o sukcesie lub porażce? Tajniki dobrej kampanii wizerunkowej na rynku pracy na podstawie najświeższych wyników badań.
- Budowa wizerunku pracodawcy - komunikacyjna alchemia czy strategiczne działanie?
- Utrzymanie dobrego wizerunku pracodawcy w oczach pracowników – zalecenia na trudne czasy.
- Wyniki badań nastrojów pracowniczych jako podstawa skutecznych działań wizerunkowych w firmie w czasach prosperity i w dobie kryzysu – z praktyki Coty Polska.
- Budowanie wizerunku pracodawcy w Internecie w dobie społeczności wirtualnych.

Niestety osobiście nie uczestniczyłem w Kongresie w tym roku, wiec mogę oprzeć się jedynie na programie. Mam nadzieję, że temat rzeczywiście staje się interdyscyplinarnym przedmiotem dyskusji HR, marketingu, PR, a także top managerów.

Brak komentarzy: