niedziela, 17 lutego 2008

Jak budować Employer Brand - artykuł, konferencja

Polecam krótki artykuł na temat budowy marki pracodawcy:
How to create an Employer Brand - Kenny Harris

Autor pisze, że zadanienie staję sie coraz popularniejsze w kręgach HR, głownie ze względu na niskie bezrobocie, mniej specjalistów i rosnącą konkurencyjność.

Pisze o przesnienisiu metodologi tworzenia marki konsumeckiej do budowy marki pracodawcy. Po pierwsze: poznaj i zrozum sowjego odbiorcę/konsumenta. W przypadku marki pracodawcy "konsumenci" to zarówno obecni jaki i potencjalni oraz byli pracownicy.

Po drugie: spójność przekazu i działania. Zwróć uwagę na wszelkie aspekty komunikacji i działań firmy jako pracodawcy.

Marki zdobywają serca i umysły. Pomyśl jak konsumenci dokonują wyborow przy zakupach, być może podobny mechanizam dziąła przy wyborze marki pracodawcy. Czy Ty możesz powiedzeć, że jesteś dumny/s pracując w danej firmie, i dlaczego ?

Polecam także konferencję:
Employer Branding and Employee Engagement Conference
4 March 2008, London
Więcej: www.cipd.co.uk/cande/employee-engagement

Brak komentarzy: