Polecam ciekawą pracę magistarską (z 2005 r) napisaną na podstawie badań Universum comunications przez szwedzką studentkę pod tytułem Employer branding Likeness and differences between external and internal EB images.
Praca jest rzetelenie napisana i przedstawia ciekawe badanie wśród pracowników i potencjalnych kandydatów dla 3 firm. Warto spojrzeć, jak rożny jest czasem obraz zewnętrznego i wewnętrzengo wizerunku pracodawcy.
Zanaczam też, że podanie spojności wizerunku pracodawcy powinno stanowić punkt wyjścia do dlaszych działań, jak również formę audytu stanu bieżacego w celu weryfikacji podejmowanych działań korygujących employer brand.
Pierwszy polski blog o employer branding'u. Chcę podzielić się wiedzą i spostrzeżeniami na temat szeroko pojętego wizerunku pracodawców, rynku rekrutacyjnego oraz rynku pracy w Polsce, obserwując główne trendy i uznane działania na świecie. Pragnę, aby ten blog był źródłem inspiracji dla profesjonalistów zajmujących się tą tematyką. /First employer branding blog in Poland, introduced to share opinions and knowledge and promote employer branding issues./
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz