Własnie na forum dyskusyjnym HR ktoś napisał, że jako materiał obowiązkowy dla "humanów" nalęzy przeczytać ponizszy artykuł:
Jak otwierałem fabrykę LG, czyli Great Company Great People z dnia
10 07 2007, autor: Marcin Bor.
Przy tej okazji, chiałbym pokazać jak bardzo ważnym i wszechmocnym narzędziem komunikacji może być Internet. Ktoś opisał swoje wrażenia jako pracownika, opisał firmę jako pracodawcę, ktoś inny przeczytał, zacytował, polecił na grupie dyskusyjnej i informacja wraca na inny blog. To jeden przykład.
Proszę tez po prostu sprawdzić co piszą o Twojej firmie - choćby poprzez Google ! A może dialogi na forach społecznościowych, Goldenline.pl czy LinkedIN.com czy Gazeta.pl ? Ludzie dzielą się zarówno swoja wiedzą, jak i wrażeniami, opiniami i faktami. Warto więc pamiętać, że to co robimi na codzień w firmie ma obecnie bardzo silny wpływ na całe nasze otoczenie- pracowników, partnerów biznesowych, kandydatów, ekspertów itp itd...
Pozdrawiam z uwagą !
Pierwszy polski blog o employer branding'u. Chcę podzielić się wiedzą i spostrzeżeniami na temat szeroko pojętego wizerunku pracodawców, rynku rekrutacyjnego oraz rynku pracy w Polsce, obserwując główne trendy i uznane działania na świecie. Pragnę, aby ten blog był źródłem inspiracji dla profesjonalistów zajmujących się tą tematyką. /First employer branding blog in Poland, introduced to share opinions and knowledge and promote employer branding issues./
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz