poniedziałek, 19 maja 2008

Internet - poważne narzędzie employer brandingu

Własnie na forum dyskusyjnym HR ktoś napisał, że jako materiał obowiązkowy dla "humanów" nalęzy przeczytać ponizszy artykuł:

Jak otwierałem fabrykę LG, czyli Great Company Great People z dnia
10 07 2007, autor: Marcin Bor.

Przy tej okazji, chiałbym pokazać jak bardzo ważnym i wszechmocnym narzędziem komunikacji może być Internet. Ktoś opisał swoje wrażenia jako pracownika, opisał firmę jako pracodawcę, ktoś inny przeczytał, zacytował, polecił na grupie dyskusyjnej i informacja wraca na inny blog. To jeden przykład.

Proszę tez po prostu sprawdzić co piszą o Twojej firmie - choćby poprzez Google ! A może dialogi na forach społecznościowych, Goldenline.pl czy LinkedIN.com czy Gazeta.pl ? Ludzie dzielą się zarówno swoja wiedzą, jak i wrażeniami, opiniami i faktami. Warto więc pamiętać, że to co robimi na codzień w firmie ma obecnie bardzo silny wpływ na całe nasze otoczenie- pracowników, partnerów biznesowych, kandydatów, ekspertów itp itd...

Pozdrawiam z uwagą !

Brak komentarzy: