O tym co to jest employer branding, czym różni sie od marketingu rekrutacyjnego i jak wazne jest zachowanie spójności działań wewnętrznych z komunikacją do rynku piszą autorki Katarzyna Pałamarz, Magdalena Warzybok w artykule zamieszonym na PRoto: "Marka pracodawcy - co to jest i czemu ma służyć"
Polecam lekturze i warto zerknać z uwagą na zaprezentowany tam schemat:
Pierwszy polski blog o employer branding'u. Chcę podzielić się wiedzą i spostrzeżeniami na temat szeroko pojętego wizerunku pracodawców, rynku rekrutacyjnego oraz rynku pracy w Polsce, obserwując główne trendy i uznane działania na świecie. Pragnę, aby ten blog był źródłem inspiracji dla profesjonalistów zajmujących się tą tematyką. /First employer branding blog in Poland, introduced to share opinions and knowledge and promote employer branding issues./
sobota, 11 października 2008
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz