
Kongres Kadry - Twarz Twojej Firmy
Kongres Kadry, to najbardziej prestiżowe wydarzenia branży HR w Polsce, którego główną ideą jest zidentyfikowanie kluczowych aspektów wpływu polityki personalnej na wynik biznesowy firmy.
Celem Kongresu jest wymiana doświadczeń między przedstawicielami kadry zarządzającej firm i organizacji z Polski i zagranicy. Uczestnicy mogą poznać nowe trendy i najlepsze praktyki z zakresu wpływu polityki personalnej na budowanie przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa.
Organizatorami Kongresu są: Fundacja Obserwatorium Zarządzania oraz portal wiedzy dla biznesu - Nowoczesna Firma.
Ideą przewodnią VII edycji Kongresu Kadry jest Rola HR w budowaniu wizerunku pożądanego pracodawcy.
Miejsce: Warszawa, ul. Grzybowska 24, Hotel Radisson SAS
Czas: 14-16 kwietnia 2008
Zobacz program kongresu
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz