Wybór mediów służących do komunikowania i promowania marki pracodawcy nie należy do łatwych i powinien być zrobiony w oparciu o konsultacje z/pomiędzy ekspertami od marketingu i rekrutacji / employer brandingu. Jedna z australijskich agencji interaktywnych wskazuje na listę potencjalnych mediów do wykorzystania:
> Brand and sub brand development
> Print and online campaigns
> Media planning
> Graduate recruitment
> Careers websites
> Search engine optimisation
> Intranets
> Interactive materials
> Induction packs
> Employee information packs
> Direct mail
> Training materials
> Employee referral programs
> Brand launch events
> SMS/email marketing
> Outdoor/cinema advertising
> Video production
O zasadach (marketigowych), skuteczności poszczególnych mediów oraz ich wykorzystaniu, kosztach i efektywności - będę z pewnością pisał w przyszłości.
Pierwszy polski blog o employer branding'u. Chcę podzielić się wiedzą i spostrzeżeniami na temat szeroko pojętego wizerunku pracodawców, rynku rekrutacyjnego oraz rynku pracy w Polsce, obserwując główne trendy i uznane działania na świecie. Pragnę, aby ten blog był źródłem inspiracji dla profesjonalistów zajmujących się tą tematyką. /First employer branding blog in Poland, introduced to share opinions and knowledge and promote employer branding issues./
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz